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Accordo di transazione sicura con il venditore della piattaforma iGVault

I seguenti documenti di accordo descrivono i termini e le condizioni che forniscono protezione completa per i venditori tramite iGVault.

1. Breve accordo Introduzione

Creando un preventivo di vendita sul sito Web iGVault, il Venditore e iGVault accettano i seguenti termini. (Di seguito "l'accordo") è entrato in vigore il 1 ° gennaio 2019 sia per i venditori esistenti che per quelli nuovi. Lo scopo di rendere questo Accordo, oltre al, è proteggere gli interessi e la sicurezza di acquirenti e venditori. Il presente accordo è destinato a:

> Cancella i diritti e le responsabilità di acquirenti e venditori al fine di ottenere la protezione completa da iGVault

> Spiegare il ruolo di iGVault durante la transazione e il nostro impegno a arbitrare in modo imparziale il più equamente possibile qualsiasi controversia.

> Supportare le leggi e le normative del governo locale

> Rendi il commercio virtuale più sicuro, conveniente e fornisci una migliore esperienza commerciale.

2. Essere un venditore

> Registra un account utente del sito Web iGVault.

> Fai clic su "Vendi" nella parte superiore del sito Web per accedere alla pagina di verifica dell'account venditore.

> Per verificare la cassetta postale, il sistema invierà un codice di verifica alla cassetta postale specificata, compilare questo codice di verifica per completare la verifica della cassetta postale.

> Inserisci le informazioni del venditore, come nome, informazioni di contatto, gioco in vendita, dimensioni, foto identificativa (personale), informazioni sulla licenza commerciale dell'azienda (azienda) e altre informazioni e invia per la revisione.

> Dopo aver completato le informazioni e le informazioni verificate correttamente, l'autorità del venditore può essere aperta. Riceverai una notifica e-mail corrispondente.

> Accedi al sito e inizia a vendere.

Importante: a causa dei requisiti legali nazionali e delle restrizioni politiche, attualmente NON accettiamo venditori da: Iran / Cuba / Corea del Nord / Congo / Siria / Libia / Somalia / Yemen / Sudan

3. Vendita su iGVault

3.1 Quando vende su iGVault, il Venditore deve:

> Fornire e conservare accuratamente le informazioni personali del Venditore durante e dopo la registrazione e la verifica sul sito Web;

> La transazione deve essere completata entro i tempi di consegna garantiti secondo il metodo di consegna selezionato dal cliente.

> Carica schermate di trading (schermate pre-negoziazione post-negoziazione). Il venditore può caricare un massimo di 8 schermate dopo il completamento della transazione. Se lo screenshot della transazione è in formato video, il video deve essere conservato per almeno un mese. L'evidenza della transazione è la base importante della protezione della transazione, si prega di conservarla correttamente.

> Monitorare l'indirizzo e-mail che il Venditore ha registrato su iGVault per eventuali comunicazioni (la "Comunicazione") da o attraverso il Sito. Nel caso in cui qualsiasi Comunicazione richieda un'azione da parte del Venditore, il Venditore intraprenderà tale azione entro il termine specificato nella Comunicazione. Se una Comunicazione richiede al Venditore di accettare o contestare un reclamo dall'Acquirente e il Venditore non intraprende un'azione richiesta entro il termine specificato nella Comunicazione, il Venditore autorizza iGVault ad assumere l'accettazione da parte del Venditore del reclamo dell'Acquirente.

> Piena responsabilità nel garantire che le comunicazioni da iGVault siano accettate, lette e applicate senza interruzione da filtri antispam o altri sistemi.

> Comunicare con l'acquirente tramite il messaggio nell'ordine. Evita di chattare nel gioco.

> Garantire un accurato inventario e prezzi dei prodotti durante l'invio della merce in vendita.

> Il linguaggio educato deve essere utilizzato quando si comunica con l'acquirente.

3.2 Quando vende su iGVault, il Venditore non deve:

> Violazione della politica di offerta, politica di messaggistica e accordo con l'utente;

> Conferma consegna prima del suo completamento

> I prodotti e i servizi in-game devono essere consegnati all'account di gioco dell'Acquirente a meno che l'Acquirente non utilizzi il sistema di messaggistica in loco iGVault per la consegna, ad esempio un account di gioco acquistato.

> Vendi o utilizza qualsiasi prodotto o servizio non autorizzato dallo sviluppatore o editore del gioco

> Divulgare le informazioni personali dell'Acquirente o chiedere all'Acquirente informazioni personali e / o informazioni sull'account di gioco se non è necessario

> Richiesta non richiesta di annullamento dell'ordine

> Fornire transazioni private all'acquirente per qualsiasi motivo

> Send chats about harassment or threats of violence

3.3 To promote a secure trading environment, iGVault shall:

> Verification of the Buyer, Seller, and the Buyer’s payment

> Retain the Buyer’s payment until iGVault determines the completion status of the order

> Appropriate refund of the Buyer’s funds for any products or services deemed by iGVault not delivered properly

> Protection of sellers against payment fraud

> For any products or services deemed by iGVault to have been delivered properly, the appropriate fee will be paid to the Seller after deducting iGVault’s fees.

> Reserve legal rights to conduct full prosecution for any fraudulent activity that occurs.

4. Dispute Resolution

4.1 If the buyer or seller do not agree with the completion of the order delivery, the Buyer or Seller must file a dispute within 72 hours of the submission of the other party's claim. Disputes must be properly filed and reported via the iGVault Order Dispute Resolution System. Disputes reported in any other manner will not be accepted by iGVault and will be deemed invalid.

4.2 These special circumstances are usually caused by accidents or simple misunderstandings. Therefore, iGVault highly recommends that Buyers and Sellers contact directly via the onsite messaging system to solve the issue correctly through the iGVault Order Dispute Resolution System.

4.3 If the buyer and the seller are unable to reach an agreement on their own, or if iGVault suspects that fraudulent activity may be involved, the Order will be upgraded to “iGVault Final Settlement Arbitration Commission” (Hereinafter referred to as the "Arbitration Committee"). If the order is reported to the Arbitration Commission, the Buyer and the Seller authorize the Arbitration Commission as the final arbitrator to determine the delivery completion status of the Order and thus determine the appropriate amount to return the buyer and/ or pay the Seller. Any decision of the Arbitration Commission regarding the completion status of the order delivery is final and binding on both the Buyer and the Seller, and may not be appealed.

4.5 If the Order is escalated to iGVault Final Resolution Committe, iGVault shall:

> Fairly and maximally arbitrate any dispute between the Buyer and the Seller

> Continue to retain the Buyer’s payment until iGVault determines the completion status of the order;

> Continue to protect Sellers from payment fraud

> Carefully examine the seller’s delivery document and verify that the Seller has complied with this Agreement as fully as possible

> Verify that the Buyer complies with the Secure Buyer Transaction Agreement as fully as possible

> View the transaction history of Buyers and Sellers

> Strictly verify the Buyer and Seller participating in the transaction, as well as review the Agreement and Order

> Review all information related to the order between the Buyer and the Seller via iGVault Onsite Messaging system

> Reserve the right to perform any additional assessment or investigation step necessary for the final settlement of the dispute

4.6 According to the authoritative judgment of the iGVault Arbitration Committee’s Final Resolution, iGVault shall:

> Appropriate return to the Buyer in accordance with the judgment of the Arbitration Commission;

> According to the judgment of the Arbitration Commission, appropriate payment to the Seller, minus the transaction fee;

> The legal right to a full lawsuit is retained for any fraudulent activity that occurs.

> If an order is found to be refunded by the Buyer due to a Seller error, the Seller will received a fine equivalent to 10 % of the refund amount.

5. Penalty Rules

If the Seller violates these policies, the Seller may be subject to one or more of the following penalties:

> Cancellation of a Quote or Order

> Reputation penalty, including possible loss of account honor

> The account will be suspended or permanently terminated

> Confiscation of the payment and return it to the buyer;

> Cancellation of any iGVault market credits obtained;

>Prosecution according to law

6. Delivery Provement Requirements

In order to provide a protected trading environment, iGVault requires the Seller to record, retain and submit evidence of delivery based on iGVault's . If the Order is upgraded to the iGVault Final Arbitration Board, iGVault will use "Delivery Evidence" as a number of factors to fairly and fairly determine the delivery completion status of the Order. Evidence of delivery requirements may vary by game and product (Generally, there are screenshots, videos or some other evidences before, during and after the transaction.) Through this Agreement, Seller confirms that it has read and agreed to comply with the Delivery Evidence Requirements applicable to any sales offer created by seller.

7. Feedback Policy

7.1 The following feedback comments are not permitted:

> Profane or patently vulgar language (includes language that is racist, hateful, sexual, or obscene)

> Personal contact information and/or diverting language

> Feedback comments and replies containing any of the above are not permitted and may be removed without notice.

7.2 Members are not permitted to:

> Manipulate the feedback ratings of any user by creating orders for the purpose of leaving negative feedback.

> Inflate their own feedback ratings by creating invalid orders for the purpose of increasing their own positive feedback.

> Demand refunds, discounts, free gifts, or other incentives in exchange for the removal of negative feedback.

> Attempts to manipulate our feedback system, intimidate transaction partners, or misrepresent our feedback policies undermine the integrity of the feedback system and are not tolerated by iGVault. Violations of these policies can result in the suspension or permanent closure of your account.

8. Other Policies

iGVault is fiercely committed to providing a safe trading environment for our community. In fact, our entire business is centered on securing trades for gamers in a way that minimizes transaction risks such as delivery or payment default and/or the fraudulent misrepresentation of items. Thus, while we encourage open communication among our members, we do prohibit users from soliciting off-site trades. This means that members are not allowed to use the iGVault on-site messaging system to share information with the aim of completing a transaction outside of iGVault.

If you violate this policy, you may be subject to the following penalties: a formal written warning, a monetary fine taken from your security deposit, and/or the permanent suspension of your account. 

Fraudulent behavior can be a serious violation of the law. Our User Agreement is based on basic human morality. Therefore, we strictly prohibit any and all forms of fraud on our platform. Do not falsely confirm delivery before delivery has in fact been made.

If you violate this policy, you will be subject to the following penalties: a formal written warning, a monetary fine taken from your security deposit, and/or the permanent suspension of your account. Please be advised that we will report serious violations to the relevant government authorities.

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